Long Time No See Mr. Boyfriend!

On » Monday, February 8, 2010 //
haha..
semlm bru dpt jmpe..
setlh sebulan lbey dia bermastautin d shah alam..
itu pn aku br teringat yg dia skrg tgl d shah alam..
maknenye leh jumpe kt stesen bas..
hahaha
kalo aku prasan awal lg mesti tiap2 kali budak2 g kt bapak die aku blk..
huhuhu..
tp xpela mungkin nasib yg baik adalah semlm..
so dpt dating 2 jam pn ckup la..
haha..
sian si dia suda mengantok ketika menunggu aku d stesen bas..
byk kerja praktikal katanya..
org laen relax, dia bz saja..
aku envy sama dia actually..
dia sentiasa ada kerja..
mcm kerja suka cari dia..
xkira kerja apa, kerja d kenduri, kerja d universiti malah d praktikal..
i hope he will get anything he wants in his life..
d best person i hv met in my life.. dia x perfect tp dia adalah dia..
tq for being mine n always be by my side..
one more thing, tq for d treat of bus ticket n mkn..
rase cm terhutang duet lak..
xpnah2 org laen blanje for my ticket slain my boss - thx so much mak!, ade org blanje lak..
alhamdulillah..
moga mura rezeki ye syg!

No Response to "Long Time No See Mr. Boyfriend!"