Baby suda keluar..

On » Tuesday, January 5, 2010 //
baby suda keluar..
agak teruja mendengar brita..
memberitahu suma kwn2 yg rapat dgn mama..
esoknya bgun aku ke hospital..
ketika itu xtahu perasaan apa..
aku hanya biasa, seperti tiada perasaan..
smpi hospital aku melihat bayi itu..
inikah baby Jart?
aku lihat dia seperti patung..
kecil ja..
ketika ini maseh tiada perasaan..
kemudian mula mencuit pipinya..
maseh kurg perasaan..
kemudian bila mahu dbawa pulang, aku biar saja mama die dukung..
oh aku maseh xbrani nk pegang..
smpi d rumah aku biarkn mereka berehat..
Hfiy hanya diam sepanjang masa itu..
smpila Mak [bos] bgun dr tdo dan bermian dgn baby..
aku turut teruja melihatnya..
baru aku realize aku sgt suka baby itu yg bernama Hfiy!
namun lps tuka diapers Hfiy mula menangis kuat..
agak bingit tp tinge aku mcm leh tahan je sbb bdk2 2 pny psl..
hahah..
mcm2 baby neh...

btw wish hfiy can be a good boy ok..
dont be nakal2, always dgr parents n good la..
hee..

Tahniah Jart for that!

x0x0
040110

No Response to "Baby suda keluar.."