My Life..

On » Friday, July 31, 2009 //
aku pening memikirkn idup skrg..
to0 many things 2 think..
especially part mohon master..
i dont like 2 mohon actually..
it is really pressure me..
my parent told everybody that i'm going for master..
igt aku nk jd lecturer ke ape..
da r mate aku neh nk knal org pn ssh..
at least bgla aku keje dlu 6bln..
biar aku tawu ape rase 2 keje..
skrg ni aku kne mntk referee report..
kne g kb..
i never thought g sana lg..
jumpa blk lecturer2..
sbb nk mntk report 2 je..
ps2 kne tulis autobiography essay 3000 words..
sape nk tulis kt aku mende neh?
aku sendiri pn da xbape igt sejak kerosakan mata yg teruk neh..
mata yg rosak neh buat aku lupe sume..
lupe memori.. lupe birthday org.. lupe diri..
mcm mane nk tulis psl diri sendiri..
ps2 ble aku btau mak aku hal neh..
die kata, wt essay 2..
kueh raye xyah jual..
laaa...
aku nk duet laaaaaaaaaaa...
sape nk bg aku free2 rm1000 skrg kalo aku xjual kueh raye?
mak aku? bapak aku?
xde sape la wehh...
abes mane aku nk cekau duet?
duet blanje pn sikit gle aku dpt..
mcm xdpt je..
aku nk mntk keje, aku terikat dgn jpa..
so kne tgu abes konvo br die nk bg keje..
tp da kne suro smbung master...
mane nk dpt duetnyeeeee..
arghhhhhhhhhh...
i dont like this lifeeeeeee.........
cry cry cry..
let it out..

10 Response to "My Life.."

Nadrea Says:

sabaq arr
aku tau camana hang asa
konvo hang bila?
start planning dri skrang..

Ti Jah Says:

tapi buat master ni lebih enak kalau selepas dah ada pengalaman kerja...itu pendapat saya

tapi kalau parent awak dah suruh...i donno laaa..i bobom laaa kerrhhhh

well, masih bisa bicara dong sama parent nya...ngak usah repot repot..tenang aja

MsLieBe Says:

thx guys..
konvo bln 11 ke 12 ke..
2 la..
nk kne planning neh..
planning melarikn diri..
kwn yg tgh amek master skrg pn kate better amek master ble da ade pengalaman kerja..
so i think xmo mohon lg..
i dont care..
td da nanges2 ps2 mak kate 'ske ati ko la' dgn nada yg agak semcm..
ps2 abah perli2 bg kotak tisu..
apedaa..

Nadrea Says:

suwoh ngaji pon nak nanges..
bukan suwoh g keje kontrek pon..
mata tu tanak oprate ke cik kak?

S.H.A Says:

theres no chances being good if having operation deea.
tina dh pegi checkup.

* oni * Says:
This comment has been removed by the author.
* oni * Says:

pakcik nordin cube nk ceriakan suasana la tu..hehe..tina,td aku dh tulis byk,pastu blog ni hang plak,,ilang sume aku tulis,cess..tp ko tau ape aku nk ckp kn.."jom lari same2"..hehe...eh bkn yg tu...tnye pendapat org yg tau bab ni,then buat istikharah,it will help u to find the best solution..ur parents will understand la,dun worry,xkn diorg nk biar ko blajar dlm keadaan terpakse..good luck tina-san!..love u!

MsLieBe Says:

tq guys..
mata gwe xleh operate daa..
mmg jd cmgini je..
no solution..
btau parents aku da psl pengalaman kerja..
ps2 diorg bg aku melarikn diri..
jeng3..
hahaha..
i wanna runaway..

Nadrea Says:

owh yeke...never mention pon..
ok then try laa apply keje..
yela, cakap memang senang kan, tapi...jgn jadikan itu sebagai halangan untuk hg capai apa yg hg nak..kalo nak kje, just go for it..
fk cm ni, kalo hg asa hg sakit or mata blurr..ingt laa ada org kat luar sana yg lagi teruk..they blind!
think of it..aku tau hg mmpu harungi apa saja halangan yg tuhan uji..cayang tina!

MsLieBe Says:

cayang deea juge..
n oni juge..
n jatt juge..
n jart juge..